Σκασιαρχείο

Λίγα πράγματα υπάρχουν στη ζωή που είναι τόσο ευχάριστα όσο το σκασιαρχείο. Το να σηκώνεσαι νωρίς το πρωί, με το φρικτό φορτίο του σχολείου να κρέμεται πάνω από το κεφάλι σου και να ξεκινάς γι’ αυτό, γνωρίζοντας ότι θα φας στη μάπα πέντε ώρες βλακώδους κι οδυνηρού κενού που σου νεκρώνει την ψυχή, κι έπειτα ν’ αποφασίζεις ξαφνικά μαζί μ’ ένα φίλο ότι δεν πρόκειται να πάτε κι ότι αντίθετα θα πάτε ν’ αγοράσετε εισιτήρια για τον αγώνα των Ντότζερς ή ότι θα πάτε στη Νέα Υόρκη για πρωινό στο Ότοματ και μετά θα πάτε στο Πάραμαουντ για ν’ ακούσετε την ορχήστρα του Τσάρλι Μπάρνετ και να δείτε την καινούρια ταινία του Τζον Γουέιν. Θέλω να πω ότι είναι σαν να παίρνεις χάρη από την ηλεκτρική καρέκλα.

από το βιβλίο του ERIC LAX «ΓΟΥΝΤΙ ΑΛΛΕΝ – Η ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΜΙΑΣ ΙΔΙΟΦΥΙΑΣ»
μετάφραση ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΑΛΑΤΗΣ – Εκδόσεις ΛΙΒΑΝΗΣ

This entry was posted in Χωρίς κατηγορία. Bookmark the permalink.

2 Responses to Σκασιαρχείο

  1. Ο/Η Δημήτρης Παπαδόπουλος λέει:

    Τώρα που το σκέφτομαι, κι εμένα οι καλύτερες σχολικές μου αναμνήσεις είναι από τις κοπάνες που έχω κάνει…

  2. Ο/Η Θωμάς λέει:

    Πρώτα πρώτα να σας ευχαριστήσω για το σχόλιό σας καθώς είναι το πρώτο σχόλιο που γίνεται στο blog.
    Τώρα να πω ότι δεν έχω κι εγώ καλές αναμνήσεις από τις κοπάνες που έκανα στα σχολικά μου χρόνια θα είναι μάλλον ψέματα…

Σχολιάστε

