Γλώσσα Α΄ δημοτικού: κουκλοθέατρο (Ι)

Το κουκλοθέατρο το ξεκίνησα την πρώτη εβδομάδα διδασκαλίας στην Α΄ δημοτικού με ένα αυτοσχέδιο σενάριο. Βλέποντας όμως πως αρέσει στα παιδιά, το συνέχισα και σε επόμενα μαθήματα.
Ήρωες είναι η πάπια:

και το παπάκι:

ΜΑΘΗΜΑ (Ι): πα, πι, παπί

ΠΑΠΑΚΙ: Μαμά, μαμά, σήμερα στο σχολείο μάθαμε λέξεις από πα.
ΠΑΠΙΑ: Μπράβο, παπάκι μου. Πες μου μια λέξη από πα.
ΠΑΠΑΚΙ: Πέτρα.
ΠΑΠΙΑ: Τι λες παπάκι μου; Η πέτρα δεν αρχίζει από πα.
ΠΑΠΑΚΙ: Κι από τι αρχίζει;
ΠΑΠΙΑ: Αρχίζει από πε. Όπως το περίφημος ή η πένσα ή το πετάω.
ΠΑΠΑΚΙ: Κατάλαβα.
ΠΑΠΙΑ: Αφού κατάλαβες, πες μου μια λέξη από πα.
ΠΑΠΑΚΙ: Ποδήλατο!
ΠΑΠΙΑ: Τι λες, βρε; Το ποδήλατο δεν αρχίζει από πα, αρχίζει από πο. Όπως το πόδι ή το ποτέ ή το πονάω.
ΠΑΠΑΚΙ: Εμένα μ’ αρέσει να κάνω ποδήλατο!
ΠΑΠΙΑ: Και μένα μ’ αρέσει αλλά δεν αρχίζει από πα!
ΠΑΠΑΚΙ: Μάλιστα.
ΠΑΠΙΑ: Τι μάλιστα; Θα μου πεις μια λέξη επιτέλους που να αρχίζει από πα;
ΠΑΠΑΚΙ: Θα σου πω.
ΠΑΠΙΑ: Άντε, ακούω.
ΠΑΠΑΚΙ: Πορτοκαλάδα!
ΠΑΠΙΑ: Βρε, θα με τρελάνεις; Η πορτοκαλάδα δεν αρχίζει από πα. Πόσες φορές θα στο πω;
ΠΑΠΑΚΙ: Κάνεις λάθος. Η πορτοκαλάδα αρχίζει από πα.
ΠΑΠΙΑ: Μα δεν αρχίζει.
ΠΑΠΑΚΙ: Αρχίζει. Γιατί είναι παγωμένη πορτοκαλάδα!
ΠΑΠΙΑ: Αααα, τώρα μάλιστα. Μπράβο, παπάκι μου. Τώρα είμαι σίγουρη πως κατάλαβες το μάθημά σου. Συγχαρητήρια.

ΤΕΛΟΣ

ΜΑΘΗΜΑ (2): πα, πι, πίτα

ΠΑΠΑΚΙ: Μαμά, ήρθε η Μαρίνα και μας τάισε.
ΠΑΠΙΑ: Τι σας τάισε;
ΠΑΠΑΚΙ: Πίτα!
ΠΑΠΙΑ: Πίτα;
ΠΑΠΑΚΙ: Ναι, πίτα.
ΠΑΠΙΑ: Μα οι πάπιες δεν τρώνε πίτα.
ΠΑΠΑΚΙ: Εγώ δεν είμαι πάπια.
ΠΑΠΙΑ: Και τι είσαι;
ΠΑΠΑΚΙ: Παπάκι!
ΠΑΠΙΑ: Πα, πα, πα! Μα πάπια είσαι. Όταν μεγαλώσεις, πάπια θα γίνεις!
ΠΑΠΑΚΙ: Δε θα γίνω. Και δε θα λέω πα πα πα.
ΠΑΠΙΑ: Τι θα λες;
ΠΑΠΑΚΙ: Τα, τα, τα.
ΠΑΠΙΑ: Γιατί;
ΠΑΠΑΚΙ: Γιατί έτσι μ’ αρέσει! Τα, τα, τα! Κι ούτε θέλω να με φωνάζεις παπάκι!
ΠΑΠΙΑ: Και πώς να σε φωνάζω;
ΠΑΠΑΚΙ: Πατάκι!
ΠΑΠΙΑ: Πατάκι;
ΠΑΠΑΚΙ: Ναι, πατάκι!
ΠΑΠΙΑ: Καλά, πατάκι μου. Πες μου, τώρα, τι πίτα σας έφερε η Μαρίνα;
ΠΑΠΑΚΙ: Χορτόπιτα. Υπάρχει και άλλη πίτα;
ΠΑΠΙΑ: Βεβαίως. Υπάρχει η τυρόπιτα, η κρεατόπιτα, η κολοκυθόπιτα, η κοτόπιτα…
ΠΑΠΑΚΙ: (φοβισμένο) Κοτόπιτα;;;; Δηλαδή από …κότα;
ΠΑΠΙΑ: Ναι, γιατί τρόμαξες;
ΠΑΠΑΚΙ: Μαμά μου! Αφού υπάρχει κοτόπιτα, μήπως υπάρχει και …παπιόπιτα;
ΠΑΠΙΑ: Όχι, παπάκι μου, μη φοβάσαι. Παπιόπιτα δεν υπάρχει.
ΠΑΠΑΚΙ: Λες αλήθεια;
ΠΑΠΙΑ: Ναι, παπάκι μου. Πόσες φορές θα στο πω; Παπιόπιτα δεν υπάρχει.
ΠΑΠΑΚΙ: Ουφ, ευτυχώς. Σ’ ευχαριστώ, μαμά. Με ησύχασες.

ΤΕΛΟΣ

ΜΑΘΗΜΑ (3): πα, πι, τα, πατάτα

ΠΑΠΑΚΙ: Μαμά, μαμά, μάθαμε σήμερα στο σχολείο μια καινούρια λέξη.
ΠΑΠΙΑ: Ποια λέξη;
ΠΑΠΑΚΙ: Ταπάτα.
ΠΑΠΙΑ: Τι είπες;
ΠΑΠΑΚΙ: Ταπάτα.
ΠΑΠΙΑ: Μα δεν υπάρχει τέτοια λέξη.
ΠΑΠΑΚΙ: Πώς δεν υπάρχει.
ΠΑΠΙΑ: Σου λέω, δεν υπάρχει!
ΠΑΠΑΚΙ: Και γω σου λέω πως υπάρχει! Και την τρώμε.
ΠΑΠΙΑ: Την ταπάτα;
ΠΑΠΑΚΙ: Ναι, την ταπάτα.
ΠΑΠΙΑ: Πώς την τρώμε;
ΠΑΠΑΚΙ: Τηγανητή, βραστή…
ΠΑΠΙΑ: (Κοιτάζει τα παιδιά) Παιδιά, καταλάβατε ποια λέξη εννοεί το παπάκι;
Παιδιά: Πατάτααα!
ΠΑΠΙΑ: Πώς;
Παιδιά: Πατάταααα!
ΠΑΠΙΑ: Ααα, πατάτα, τώρα κατάλαβα. Παπάκι μου, την πατάτα λες τόση ώρα;

ΠΑΠΑΚΙ: Ναι, την ταπάτα.
ΠΑΠΙΑ: Πατάτα, βρε, θα με τρελάνεις!
ΠΑΠΑΚΙ: Ταπάτα, πατάτα, το ίδιο δεν είναι;
ΠΑΠΙΑ: Καθόλου το ίδιο. Η πατάτα αρχίζει από πα – τα. Δε μου λες, ξέρεις άλλη λέξη που αρχίζει από πα – τα;
ΠΑΠΑΚΙ: Πατάκι!
ΠΑΠΙΑ: Μπράβο! Άλλη λέξη;
ΠΑΠΑΚΙ: Πατάρι!
ΠΑΠΙΑ: Μπράβο, κι αυτή ωραία λέξη.
ΠΑΠΑΚΙ: Πατάω.
ΠΑΠΙΑ: Πολύ ωραία (η πάπια πλησιάζει το παπάκι και το πατάει στο πόδι).
ΠΑΠΑΚΙ: Ωχ, με πατάς.
ΠΑΠΙΑ: Μπράβο. Πατάς. Ωραία λέξη.
ΠΑΠΑΚΙ: Με παταααάς!!
ΠΑΠΙΑ: Άλλη λέξη;
ΠΑΠΑΚΙ: Μαμά, με πατααααάς!!!
ΠΑΠΙΑ: Αχ, παιδάκι μου, σε πατάω; Συγνώμη. Κι εγώ νόμιζα πως μου έλεγες λέξη.

ΤΕΛΟΣ

This entry was posted in Χωρίς κατηγορία. Bookmark the permalink.

One Response to Γλώσσα Α΄ δημοτικού: κουκλοθέατρο (Ι)

  1. Ο/Η strati λέει:

    Τέλειο κουκλοθέατρο!!!Μου άρεσε πολύ θα το εφαρμόσω!!!!

Σχολιάστε

